.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت خاتمی با ورود آیت‌الله موسوی‌اردبیلی به عرصه سیاسی

سید محمد خاتمی اخیرا در دیدار جمعی از نزدیکانش از ورود آیت الله اردبیلی به مسائل سیاسی و صحنه انتخابات اظهار نگرانی کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از جهان ، خاتمی تاکید کرده است که ورود او ‬به صحنه انتخابات حتی به صلاح خود ایشان هم نیست.

رئیس بنیاد باران در همین راستا، از طریق موسوی تبریزی پیامی را هم به آیت الله موسوی اردبیلی داده است‬ و خواهان وارد نشدن او به عرصه انتخابات شده است.

خاتمی برای پیگیری این موضوع حتی با سید حسن خمینی هم دیدار کرده‬ و ‫از او خواسته است که مانع از ورود آیت الله موسوی اردبیلی به صحنه سیاسی انتخابات شود. وی گفته است که حتی "من هم با تحفظ وارد سیاست می شوم."

مهمترین دلیل خاتمی در مخالفت به ورود موسوی اردبیلی به صحنه انتخابات احتمال بالای بی نتیجه بودن آن عنوان شده است. رئیس بنیاد باران در پیامش به آیت الله اردبیلی عنوان کرده است که "اگر شما هم وارد انتخابات شوید و اصلاح طلبان بازهم رای نیاورند هزینه ما بسیار بالا خواهد رفت."‬

انتشار خبر محوریت آیت الله موسوی اردبیلی در جبهه اصلاحات با استقبال برخي از اصلاح‌طلبان روبرو شده اما برخی دیگر تاکنون صحت آن را تایید نکرده اند. در همین حال یک منبع خبری هم نوشته است: برخي از اعضاي حزب مشاركت در تماس با سيد محمد خاتمي از نقش آفريني هر فرد ديگري به جاي وي در رهبري اصلاح طلبان ابراز نگراني كرده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1390
واقعا خیلی بی شرم هستند کسانی که اینگونه خبر پراکنی می کنند وقتی اصلاح طلبان را ردصلاحیت می کنند و حتی یک همایش نمی توانند برگزار کنند هیچ امکانی ندارند در رقابتی نابرابر در صورت تایید صلاحیت قرار می گیرند چگونه از رای نیاوردن و ناکامی در انتخابات اصلاح طلبان سخن می گویید. مطمئنا هزینه سنگینی برای اقتدار گرایان موسوم به اصولگرایان هستند که ناکارآمدیشان بر همگان اثبات شده است و امروزه سعی می کنند با فرافکنی های نا بجا برای خود چیزی درست کنند. مطمئن باشید اصلاح طلبی یک تفکر مانا است .و در قلب ملتهای بیدار جهان قرار دارد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.